թարմացված է առ 10/11/2021թ.

Թափուր աշխատատեղեր

 

ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ`      ԱՎԱԳ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՂ

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՎԱՅՐԸ՝                   ԵՐԵՎԱՆ

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԸ՝     ԱՄԲՈՂՋ ՕՐԸ (8 ժամ, սկիզբը՝ 9:00-10:00)

ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

  • ՀՀ կենտրոնական բանկի հետ համատեղ մշակել, ներդնել և պարբերաբար վերանայել վարկային տեղեկատվության շրջանառման միասնական համակարգը:
  • Մշակել, ներդնել, թեստավորել «ԱՔՌԱ»  ծրագրային համակարգի նոր մոդուլներ:
  • Մասնակցել «ԱՔՌԱ» ծրագրային համակարգի թեստավորման, թերությունների բացահայտման և վերացման աշխատանքներին:
  • Մասնակցել «ԱՔՌԱ» ծրագրային համակարգի կատարելագործման և նոր տարբերակների մշակման աշխատանքներին:
  • Մասնակցել  տվյալների բազայի նախագծման և թեստավորման աշխատանքներին:

ՊԱՀԱՆՋՎՈՂ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄԸ ԵՎ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

  • Բարձրագույն տեխնիկական կրթություն (բակալավր):
  • Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ ծրագրավորման ոլորտում:
  • MySQL, PHP, HTML, XML, JavaScript, CSS ծրագրավորման լեզուների իմացություն:
  • .NET, C+, C# ծրագրավորման լեզուների իմացություն (կդիտվի որպես առավելություն):
  • Բանկային օրենսդրության իմացություն (ընդհանուր):
  • GitLab, Jira, RestFul API, SOAP, Postman գործիքներով աշխատելու հմտություն:
  • Հայերենի գերազանց, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն:
  • Վերլուծելու ունակություն:
  • Ժամանակի կառավարում:
  • Թիմում աշխատելու կարողություն:

ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԸ

Մրցակցային աշխատավարձ, բոնուսներ, առողջության ապահովագրություն և այլ առավելություններ:

ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ

 

Բոլոր հետաքրքրված անձինք, ովքեր համապատասխանում են նշված պահանջներին, կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (ռեզյումե) հետևյալ էլեկտրոնային հասցեին` hr@acra.am թեմայի դաշտում (Subject) պարտադիր նշելով «Ավագ ծրագրավորող» պաշտոնի անվանումը:

Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն փաստաթղթային փուլում ընտրված հավակնորդները:

 

ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏԸ՝ 05 փետրվարի 2021թ.

 

 

 

 

 

ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ`      ՆԵՐՔԻՆ ՀՍԿՈՂ

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՎԱՅՐԸ՝                   ԵՐԵՎԱՆ

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԸ՝     ԱՄԲՈՂՋ ՕՐԸ (8 ժամ, սկիզբը՝ 9:00-10:00)

ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

  • Տարեկան աշխատանքայի ժամանակացույցի կազմում և դրա շրջանակներում կիսամյակային ստուգումների իրականացում:
  • Ընկերության ներքին գործընթացների կանոնակարգվածության ստուգում և դրանց համապատասխանության գնահատում ներքին կանոնակարգող փաստաթղթերին:
  • Ստուգումների արդյունքների վերաբերյալ մանրամասն հաշվետվությունների և բացահայտված անհամապատասխանությունների վերաբերյալ առաջարկների ներկայացում:
  • Ներդրված տեղեկատվական անվտանգության կառավարման  համակարգի գործիքակազմի կիրառման վերասկում:
  • Իրականացված ստուգումների արդյունքում բացահայտված խախտումների, անհամապատասխանությունների և թերությունների վերլուծությունների  իրականացում, դրանց վերացման ուղղությամբ առաջարկությունների մշակում:
  • Անմիջական ղեկավարի հանձնարարությամբ և իր լիազորություններից բխող այլ առաջադրանքների իրականացում:

ՊԱՀԱՆՋՎՈՂ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄԸ ԵՎ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

  • Բարձրագույն կրթություն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կամ տեղեկատվական համակարգերի աուդիտի ոլորտներում:
  • Համանման աշխատանքի առնվազն 2 տարվա փորձ:
  • Վարկային բյուրոների գործունեության վերաբերյալ նորմատիվ դաշտի իմացություն:
  • ԻՍՕ 27001 ստանդարտի և ՀՀ ԿԲ 173-Ն «Տեղեկատվական անվտանգության ապահովման նվազագույն պահանջների սահմանման վերաբերյալ» կարգի պահանջների գերազանց իմացություն:
  • Տեղեկատվական համակարգերի  բազային կարգաբերումների փորձառություն (սերվերներ, ցանցեր, ցանցային սարքավորումներ, օպերացիոն համակարգեր և այլն):
  • Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ տիրապետում:
  • Վերլուծական մտածողություն:
  • Թիմում աշխատելու կարողություն:

ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԸ

Մրցակցային աշխատավարձ, բոնուսներ, առողջության ապահովագրություն և այլ առավելություններ:

ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ

 

Բոլոր հետաքրքրված անձինք, ովքեր համապատասխանում են նշված պահանջներին, կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (ռեզյումե) հետևյալ էլեկտրոնային հասցեին` hr@acra.am թեմայի դաշտում (Subject) պարտադիր նշելով «Ներքին հսկող» պաշտոնի անվանումը:

Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն փաստաթղթային փուլում ընտրված հավակնորդները:

 

ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏԸ՝ 05 փետրվարի 2021թ.